پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119034
تحرکات تروريست‌هاي داعش که نزديک است دامنگير اربابان آنها نيز شود، موجب اعترافات جالب غربي‌ها شده است.
تاریخ انتشار : 1393/07/06 09:41:06
نمایش : 1078
تحرکات تروريست‌هاي داعش که نزديک است دامنگير اربابان آنها نيز شود، موجب اعترافات جالب غربي‌ها شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در جديدترين نمونه از اين اعترافات، رئيس سازمان جاسوسي انگليس (ام‌اي 6) غرب را مسئول قدرتمند شدن گروه تروريستي داعش و مشکلات به وجود آمده در اثر وجود اين گروه دانست.

"جان ساورز" در مصاحبه خود با روزنامه "فاينشنال تايمز" گفت: سياست‌هاي اشتباه غرب در قبال سوريه، از جمله مداخله نامناسب در مسئله سوريه، موجب بغرنج‌تر شدن وضعيت داعش در منطقه خاورميانه شده است.

وي در مورد سياست‌هاي سازمان‌هاي اطلاعاتي اروپا در چنين مواردي در آينده نيز اظهار داشت: ما به اين نتيجه رسيده‌ايم که در آينده بايد بسيار سريع‌تر و دقيق‌تر وارد عمل شويم!

رئيس سازمان جاسوسي انگليس با انتقاد از سياست‌هاي غربي در مورد خاورميانه گفت: نبايد اجازه داد جريان‌هاي انقلابي در کشورهاي خاورميانه ايجاد شود!

ساورز با نشان دادن کينه عميق خود از انقلاب اسلامي ايران و حوادث بيداري اسلامي تأکيد کرد: ما پيش از اين نتيجه انقلاب در خاورميانه را در انقلاب اسلامي ايران و اخيراً در انقلاب مصر ديديم. بنابر اين نبايد اجازه تکرار اين مسائل داده شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html